KEV-IN-WONDERLAND

thirty-something **** somewhat-thirsty **** thirsty-for-life

2006 for life


Vroeger kreeg ik elk jaar een adventskalender van mijn mama.
Je weet wel zo'n kalender met venstertjes.
Elke dag mocht ik dan een venstertje openen en een chocolaatje naar binnen werken (explains a lot about my present urge for chocolate).
Gisteren heb ik een gezondere variant van de adventskalender ontdekt: 2006 for life, het kraslot.
Enige addertje: zo'n lot kost 6 euro. Maar je houdt er wel urenlang spelplezier aan over. 31 venstertjes waarachter een nieuwe toekomst kan schuilen.
Uiteindelijk met 3 loten gewonnen.
En het vierde deed ons de das om.
Maar ik deed het voor het kinderlijke enthousiasme dat bij mij en mijn speelkameraadje naar boven kwam.
Echte suspens!
The real thing!
En ooit word ik miljonair.
Dat voel ik aan mijn theewater.
Let op mijn woorden.

0 reacties: