KEV-IN-WONDERLAND

thirty-something **** somewhat-thirsty **** thirsty-for-life

Video killed...


Je weet ondertussen al dat ik het voor freaks met een gezonde dosis zelfrelativeringsvermogen - is this an existing word? - heb.
En deze gasten vallen zeker onder die noemer.
Een nieuwe trend op het net: je eigen videoclip maken bij een van je favoriete songs.
The Mischievious Boys (David, Edward, Joseph en Tommy) krijgen er duidelijk maar niet genoeg van, want ondertussen hebben ze al een vrij indrukwekkende collectie. Alleen nog even 'het lippen' synchroon proberen te krijgen, jongens.
Mijn favoriete clips:
- Hung Up (bekijk hier)
- Beautiful (bekijk hier)
- What A Feeling (bekijk hier)
Could they be gay?
Oh ja, ik wil dat groene shirt uit de Beautiful-clip met het opschrift 'I'm a keeper'.
Kwestie van mogelijke geïnteresseerden al meteen in te lichten over de kleine lettertjes bij mijn persoonlijke gebruiksaanwijzing.

2 reacties:

Anoniem zei

Grappig is het wel :-)

En diejen David heeft een heel schoon gespierd lichaam !!!
(Goed te zien in de "Hung Up" clip.)

Anoniem zei

Schoon gespierd idd wel ja, den David... Maar das dan ook meteen alles :-) Gay zijn ze volgens mij in ieder geval wel... Welcome