KEV-IN-WONDERLAND

thirty-something **** somewhat-thirsty **** thirsty-for-life

Time makes you fly

Was daarnet nog eens naar Goodbye, My Lover van James Blunt aan het luisteren.
Ik blijf het een prachtsong vinden.
Vreemd toch hoe je na verloop van tijd op een andere manier naar dingen gaat kijken en luisteren.

Een jaar geleden klonk dit lied helemaal anders in mijn oren.
Een jaar geleden wou ik dit lied niet horen 's ochtends op weg naar het werk.

Nu is het een mooi liedje. Zonder krop in de keel.
Let op. Dat tijden veranderen blijf ik betreuren.
Maar dat je als mens met de tijd mee verandert, juich ik toe.
Life is... wonderful!

4 reacties:

Anoniem zei

Een geslaagde parodie op het absolute non-talent James Blunt:

http://www.youtube.com/w/Its-Bloody-Cold?v=VZYpDwSaLZ8&search=Dead%20Ringers

Kev zei

Anonieme posts... het blijft een uniek fenomeen...

Anoniem zei

Sorry Kevin, had anoniem gepost voor ik er erg in had. Maar m'n complete afkeer voor James Blunt wil ik je 's morgens bij Leen ook zelf wel eens medelen hoor :-)

Kev zei

Zorg er voor dat je theorie goed onderbouwd is, want sinds ik hem live aan het werk heb gezien, moet je al straf uit de hoek komen om mij in 'jouw kamp' te krijgen.