KEV-IN-WONDERLAND

thirty-something **** somewhat-thirsty **** thirsty-for-life

Some Confessions... about Madonna

Bijna 18 en een half uur na afloop van het concert ben ik er nog altijd niet helemaal uit.
Wat vond ik van Madonna?

Ik ga er nog even over nadenken.
Maar een enthousiaste 'waaaaaaaaaaaaaaaw', zoals bij haar vorige tournee, zal het zeker niet worden.
Daarvoor ging er te veel fout.
Daarvoor is ze net iets te fel van haar sterkste punt afgeweken.
En dat sterkste punt is voor mij nog altijd 'gewoon Madonna zijn'.
Nu heb ik de 'door producers geknede Madonna' gezien.
En ik vond ze minder leuk dan de echte.
Voor zover 'echt' in deze context al bestaat.

1 reacties:

Anoniem zei

ik vond precies, wat ik zag op het journaal, dat ze gelijk uit de toon zong, of playbackte... heel raar... je zou meer verwachten van zo'n madam met bijzonder fijne muziek.